2009. augusztus 9., vasárnap

1. törvény

Csaj Kódex 1. törvény:
Egy csaj ismeri a Tesó kódex minden törvényét.

Megjegyzés: Egy csaj viselkedhet tesóként, de sosem lehet igazi vérbeli tesó, maximum számításból. Továbbá tilos egy tesót isteníteni, vagy nyilvánosan "jófejnek" titulálni. A tesók nem többek, mint egoista hímek. Mi vagyunk a jobbak, ez tudományos tény.

Tudtad-e...
Nemrégiben rábukkantak a Csaj kódex első írásos nyomaira, melyet először a Tesó kódex követőinek kezébe kerülve tévesen fordítottak, így köztudott, hogy Ádám és Éva története csupán a hímek kitalációja, nincs köze a valósághoz.

Az első női próféta a következő, valós történetet örökítette meg i.e. 3900 évvel:
"És minden szükségletek biztosítva vagyon a paradicsomban. Napfény, diétás gyümölcs, diétás kóla, jó társaság. Ám egy napon Éva egy érzéketlen tesójövevényt hozá a nők közé, kinek vágya valá a nők tiszta erkölcsének beszennyezése. A hölgyek hasonló jövevényt nem látván kíváncsiságuknak eleget tevén teljesítették az utazó minden vágyát. Ám a lény hálátlan és gonosz valá, s egyedülhagyá a nőket, míg ők csendesen álomra szenderülének. Rövidre fogván a nők bosszút esküdének minden tesójövevény ellen, aki a mélybe taszítá a hölgyek gyenge lelkét. Az erőtlen lánykákból immár erős és céltudatos nők valának, s nem félnek bosszút állni az erkölcstelen, velejükig romlott tesónemzedéken."

Legyen példa mindannyiunk számára e tanulságos történet.

11 megjegyzés:

  1. Jópofa, ez tetszik :) Kíváncsi vagyok, hogy a többi átírásával hogyan boldogulsz majd :)

    VálaszTörlés
  2. Úristen! Nagy rajongód vagyok, el sem hiszem, hogy rendszeres olvasóm lettél! :) Végtelenül örülök, hogy bejön. Megjegyzem nem kis feladat feminista szemszögből újraértelmezni az egészet, igyekszem nem szégyent hozni a Tesókra. :D

    VálaszTörlés
  3. Rajongó? A végén még elpirulok :) Tényleg ügyesen írod újra a törvényeket és ahogy látom elég gyorsan is, hisz a legelső bejegyzés aznap került fel, mikor a Tesó kódex azonos része. Szóval tuti olvasód maradok. Ez amúgy valami hirtelen jött ötlet volt, vagy előre eltervezett merénylet? :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, zavarna, ha írnék egy postot a blogodról az enyémben?

    VálaszTörlés
  5. Sokat olvastam a blogodat, és van egy olyan törvény, hogy létezik csaj kódex. Rákerestem a neten, és kiderült, hogy nem létezik. Úgy éreztem, orvosolnom kell a hibát :D Egyébként megtiszteltetés lenne, ha írnál. :) Először csak poénnak indult, nem számítottam olvasókra, pláne nem arra, hogy az a bizonyos személy fogja olvasni, aki motívált.

    VálaszTörlés
  6. Ki is tettem a cikket :) Remélem hozza majd ide az embereket neked :)
    Az meg hogy én motiváltalak, jól esik, köszi. Igyekszem :)

    VálaszTörlés
  7. háááát széépp... micsoda feminista szöveg!xDD tesó elődeink forognak a sírjunkba az biztos! remélem Barney ezt nem tudja meg, mert tuti hogy a szív roham fogja kerülgetni...:DD

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Tetszik ötletes, én a helyedbe .doc-ként letölthetővé tenném, és akr pdf-ben is. :D
    Üdv: Egy Tesó

    VálaszTörlés
  9. egyetértek az előttem szólóval:D egy pdfnek vagy docnak nagy hálát venné a tesó társadalom;P

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon jó, nagyon tetszik :) Olvastam a Tesó Kódexet és elég nehéz átírni, de ügyesen megoldottad. Bár nálam még mindig a Tesó Kódex van előnyben, ez is szuper!

    Egy Csaj

    VálaszTörlés