2009. augusztus 13., csütörtök

4. törvény

Egy csaj akár érdeklődik a sportok iránt, akár nem, sosem érdeklődik a sportok iránt.

Megjegyzés: Ha egy pasi az estét a sport nézésének szenteli ahelyett, hogy vacsorázni vagy moziba vinne, a következő mondatok és kérdések ismételgetése ajánlott:
  • Szöglet van ovális stadionban is?
  • A 11-est csak a 11-es mezszámú játékos rúghatja?
  • Kik játszanak az izé ellen?
  • Átkapcsolnál, amíg megnézem az Esmeraldát?
  • Christiano Ronaldo-nak van felesége?
  • Szerinted melyik csapatnak szebb a meze?
  • Akinél nincs labda, az miért fut?
  • A hosszabbításra is kíváncsi vagy?
  • Összesen hány félidő van?
  • A brazilok miért rúgnak olyan erősen?
  • Magyarázd már el a lesszabályt! Még mindig nem vágom.
  • Szerinted Backham vagy Hamilton helyesebb?
Figyelmeztetés: Ha egy pasi mégis rajtakap egy csajt, hogy az valamilyen sportot néz, a következő kifogások vehetők igénybe:
  • Én csak arra voltam kíváncsi, hogy a sportolóknak tényleg kockásabb-e a hasa, mint a tiéd. Helyesen feltételeztem... (Fintorgás ajánlott!)
  • Csak újra látni akartam Fernando Torres-t! Képtelen vagyok elszakadni tőle! Annyira szexi! Te miért nem vagy olyan, mint ő?!
(Legjobb védekezés a támadás!)

3 megjegyzés:

  1. Az említett csaj egész sok sportolót ismmer ahhoz képest, hogy nem érdekli a sport :D :D

    VálaszTörlés
  2. yep, 1 egész sportolót...:D xD

    VálaszTörlés
  3. Be kell vallanom, imádom a focit! Már nagyon várom a BL-t is. De erről senkinek egy szót se! :D:P

    VálaszTörlés